LenartSys Forum

Forum Strony LenartSys

Ogłoszenie

Witam na forum strony www.lenartsys.pl zapraszam do rejestracji, oraz udzielania się na forum. -Lenart

#1 2010-12-04 22:49:28

 Zavetti

Nowy użytkownik

Skąd: Strzelin/LenartSys/Mpc Forum
Zarejestrowany: 2010-12-04
Posty: 7
Punktów :   
Lokalizacja :: Strzelin
Hobby :: CA, Football, Mitologia
GG :: 28872861
WWW

[Spis] Problemów napotkanych w grze

Otrzymując kominikat "wykryto speedhacka" gra automatycznie zostaje zamknięta po naciścięciu przycisku "Ok'' (nie mamy innego wyjścia).
Jest to błąd wywołany przez dużą ilość graczy na danym serwie. Nie musisz się obawiać jak ja za pierwszym razem, nie dostaniesz za to bana. xD[/color]

Pojawia się komunikat "hack attempd detected" (próba znalezienia hacka).

To jest problem związany z wysokim obrotami sieci.Także nie dostaniesz za to bana.

Pojawia się komunikat "Unable to run the game due to the client file being corrupte" podczas próby logowania.
Może się tak zdarzyć po naciśnięciu przycisku Login więcej niż raz. Najlepszą praktyką jest naciśnij klawisz Enter na klawiaturze po wpisaniu hasła, a następnie czekać na zalogowanie sięi. Jeśli gra nie reaguje w ciągu 30 sekund, a następnie prawdopodobnie wystąpi problem z połączeniem.

Otrzymuje komunikat "Server Error 91" przy zakupie na Black Market, lub błąd serwera 54524 podczas próby giftowania?
Jest to winą przepełnioncyh serwerów, należy zrobić reloga i zalogować się na słabo zapełniony chanell.

Pojawia się komunikat "Server Error 0" przy próbie Weaoin Renewal Kit na broń?
Czasami może dziać się tak z nowo dodanymi brońmi, które zostały wprowadzone na Black Markecie. Wystarczy zrobić reloga, jeśli stracimy WRK i broń się nie przedłuży, napisz do Nexona.

Kwestie techniczne


Kiedy próbuję z uruchomieniem gry dostaję "Fail to update protection modules!" lub "An error has occurred with the hack prevention function".

Rozwiązanie 1: Upewnij się, czy nie pracujesz w trybie offline.Aby sprawdzić, uruchom Internet Explorer, kliknij w  menu Plik (jeżeli nie ma menu Plik naciśnij klawisz Alt na klawiaturze), a następnie upewnij się, że "praca w trybie offline" nie jest zaznaczona.

Rozwiązanie 2: Antyvirus może blokować HackShielda, więc wyłącz go gdy otwierasz grę.

Rozwiązanie 3: Być może trzeba ręcznie zaktualizować HackShield. Podczas tej operacji należy wyłączyć oprogramowanie antywirusowe i zapory sieciowe i upewnić się, że gra jest pobrana z oficjalnego źródła. W folderze gry, otwórz HackShield usuń folder Update. (By default C: \ Nexon \ Combat Arms EU \ HShield \ Update)

Następnie należy uruchomić HSUpdate.exe. Potem, należy ponownie uruchomić komputer.

Jeśli to nie pomoże, spróbuj odinstalować, a następnie zainstalowaniu Combat Arms ponownie.



Mam czarny ekran w sklepie lub ekran tworzenia postaci

Upewnij się, że korzystasz z najnowszych sterowników dla Twojej karty graficznej. Niektóre starsze wersje sterowników Nvidia były częstymi przyczynynami  tego rodzaju problemów. Stery pobierz ze strony producenta karty.

Gdy próbuje doładować NX za pomocą karty kredytowej (np. PayPal) pojawia się komunikat "Cannot charge account"
Istnieje bowiem miesięczny limit o warości 150 €. Nx doładujesz dopiero w następnym miesiącu.



CA zamyka się na po minucie gry.
Niektóre proces zakłócają Combat Arms. Wyłącz zbędne procesy, jak Skype, GG, Antyvir, zapora, Ipla itp.



Gra zatrzymuje się na instalacji WORLDS.REZ z komunikatem "Wystąpił błąd podczas instalacji. Spróbuj ponownie"
Możliwe,że antyvirus lub zapora blokuje instalacje. Usuń instalkę, pobierz na nowo i wyłącz antywira oraz firewalla.

Po uruchomieniu gry wyskakuje mi błąd "An error has occured with the hack prevention function. Error Code = 108)"
Jest bardzo prawdopodobne, że oprogramowanie antywirusowe lub najczęściej firewall blokuje HackShielda. Wylącz je i włącz na nowo grę.


Dotyczące konta
Na mojego e-maila nie przychodzi hasło, gdy podczas procesu zalogowania dajemy "Find your PW"
Zaloguj się przy pomocy innego konta (jeśli nie masz zrób nowe) i poproś o zmianę hasła przez dział obsługi klienta.Upewnij się,że znasz ID i nick postaci.
Procedura odzyskiwania wygląda tak:

1). Wyślij wniosek o zmianę hasła do obsługi klienta oraz swój oryginalny login (ID)
2). Obsługa klienta prosi o podanie informacji osobistych (login, email, hasło, datę urodzenia, imię i nazwisko) i zadaje "tajne pytanie", na które odpowiadamy podczas rejstracji (Np, nazwisko panieńskie Twojej mamy).
3). Wysyłasz dane osobowe i odp na "tajne hasło"
4). Obsługa klienta wysyła nowe hasło

Upewnij się, że nie zaczynasz procedury z kroku 3. Jeśli nie znasz odp na "sekretne pytanie" nie masz co pisać o odzyskanie hasła .


Copyright by Zavetti on MPC FORUM, all right reserved.

Ostatnio edytowany przez Zavetti (2010-12-04 22:52:27)


http://img21.imageshack.us/img21/7729/eminemek.png

Offline

 
Forum Strony LenartSys.pl

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plwww.turysta24h.pl www.otokot.pl www.pokemonek.pl